Chat-palvelukuvaus
 

Näin palvelemme:

Palvelukuvaus puhelin
Palvelemme puhelimitse arkisin 8.00 - 16.15. Veroneuvonta palvelee 8.00 - 18.00.
Kaikki puhelut tallennetaan laadun kehittämiseksi. Tallenteiden säilytysaika on 2 vuotta pl. vaihde, jossa säilytysaika on 6kk.
Palveluntuottajamme hoitavat tiettyjä Trafin asioita, katso tarkemmat tiedot alla olevasta linkistä
https://www.trafi.fi/trafi/yhteystiedot

  • Trafiin soitetut puhelut ovat lisämaksuttomia; puheluista ja jonotuksesta peritään vain soittajan oman operaattorin sopimuksen mukainen paikallisverkko- ja matkapuhelinmaksu.
  • Voit asioida suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
  • Vastausaikatavoitteemme on alle puoli minuuttia.
  • Saat tiedon maksamattomista ajoneuvoveroista, voit tilata uuden verolipun ja muuttaa veron eräisyyttä, tiedustella ajoneuvon ja vesikulkuneuvon rekisteröintitilannetta, kysyä sähköisen rekisteröinnin tapahtumista sekä pyytää osoitteenluovutus- ja markkinointikieltoa.
  • Et voi saada hallintopäätöstä asiaasi, vaan ainoastaan opastusta asiasi hoitamiseen ja tiedon etsimiseen.

Vastauksemme perustuu vain niihin tietoihin, jotka olet puhelusi aikana esittänyt.


Palvelukuvaus Chat
Chat-asiakaspalvelijamme on asiointisi tukena.
Chat on helppo ja nopea tapa saada ohjeistusta oikeaan asiointikanavaan tai palveluun. Palvelemme chatissä arkisin klo 10.00-20.00. Voit asioida suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi. Kaikki keskustelut tallennetaan laadun kehittämiseksi. Tallenteiden säilytysaika on 2 vuotta.
Chat-ikkuna on näkyvissä Trafin niillä sivuilla, joissa ohjaamme sinua. Vastaamme kyselyihin noin minuutin kuluessa.
Chat-palvelussa:

  • saat ohjeistusta asiasi hoitamiseen nopeasti ja ilman puhelukustannuksia.
  • saat tiedon maksamattomista ajoneuvoveroista, voit tilata uuden verolipun ja muuttaa veron eräisyyttä, tiedustella ajoneuvon ja vesikulkuneuvon rekisteröintitilannetta, kysyä sähköisen rekisteröinnin tapahtumista sekä pyytää osoitteenluovutus- ja markkinointikieltoa.
  • voit käydä kahdenvälistä keskustelua kirjallisesti asiakaspalvelijamme kanssa.
  • voit lähettää asiakirjaliitteitä kommentoitavaksi.
  • saat halutessasi käydyn keskustelun sähköpostiisi.
  • voit käyttää palvelua pc-, tabletti- ja mobiililaitteilla.
  • Et voi saada hallintopäätöstä asiaasi vaan ainoastaan opastusta asiasi hoitamiseen ja tiedon etsimiseen.

Chat ei ole saatavilla tunnistautumista vaativilla sivuillamme.
Vastauksemme perustuu vain niihin tietoihin, jotka olet esittänyt chat- keskustelussa.


Palvelukuvaus sähköposti
Palvelemme arkisin klo 8.00 -16.15.
Voit asioida suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.
Vastaamme viestiisi 1-3 arkipäivän kuluessa. Kaikki sähköpostikeskustelut tallennetaan laadun kehittämiseksi. Tallenteiden säilytysaika on 2 vuotta.

Kiireellisissä asioissa suosittelemme soittamaan tai ottamaan yhteyttä chat- palvelun kautta.

  • Saat tiedon maksamattomista ajoneuvoveroista, voit tilata uuden verolipun ja muuttaa veron eräisyyttä, tiedustella ajoneuvon ja vesikulkuneuvon rekisteröintitilannetta, kysyä sähköisen rekisteröinnin tapahtumista sekä pyytää osoitteenluovutus- ja markkinointikieltoa.
  • Voit käydä kahdenvälistä keskustelua kirjallisesti asiakaspalvelijamme kanssa.
  • Voit lähettää asiakirjaliitteitä kommentoitavaksi.

Et voi saada hallintopäätöstä asiaasi tai asiaasi vireille, vaan ainoastaan opastusta asiasi hoitamiseen ja tiedon etsimiseen.
https://www.trafi.fi/trafi/yhteystiedot/asian_vireille_saattaminen
Suosittelemme, että lähetät viestisi salattuna. https://www.trafi.fi/trafi/yhteystiedot/salatun_sahkopostin_lahettaminen
Vastauksemme perustuu vain niihin tietoihin, jotka olet esittänyt sähköpostiviestissäsi.

 

 
 

 

Sivu päivitetty 04.10.2017